Tråkväder

Fast jag klagar inte. Ibland är det skönt med sånt väder, slippa känna sig tvungen att vara utomhus - sitta inne med tända ljus och bara mysa. 

Ska snart ta en välbehövlig dusch och sen vänta på att Emma kommer hit. Vi ska göra en Powerpoint inför en redovisning av endokrina systemet och reproduktionssystemet. Det lät kul va? Får hoppas på att vi får ihop nåt som gör hela gruppen nöjd och glad, men det ska väl inte vara alltför svårt hoppas jag. Sen kanske det får bli lite tentaplugg på det också. Är ju KLAR med att gå igenom alla bokens kapitel som vi ska kunna, i typ tusen olika steg. Känns rätt bra. 

Hittade förresten jättefrestande recept i Buffé igår!!! Smörgåstårsta á la club sandwich och Chokladmarängtårta mojito. Låter det inte gudomligt gott eller? SÅ SUGEN PÅ ATT GÖRA! Funderar på om jag ska vara duktig hemmafru och testa att göra smörgåstårtan idag och kanske göra tårtan imorgon och ta med på svärfarmorbesöket över helgen..? Fast det är ju om jag har orken och peppen kvar i eftermiddag.. Eller om Emma kanske vill vara med på att göra det till lunch idag.. Hm.. Decisions decisions.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0