Pringles hot and spicy

Lite smygstart på fredagsmyset - några pringles hot and spicy. På reklamen säger dom ju att dom har laddat upp med mer smak nu - så sant! Dom är typ röda. Jag som inte brukar gilla starkt älskar av någon anledning den här chipssorten. Mums! 

Känner mig på tok för trött idag för att plugga intensivt. Fick dock rätt mycket gjort imorse. Har nu grundligt gått igenom min sammantaffning av två stycken kapitel - och även gått igenom dom i boken och ckeckat av "du ska kunna:"-grejen i slutet av kapitlen.. så något har jag väl åstadkommit i alla fall. Kör på att gå igenom ett till kapitel - och skriva klart artgrejen på söndag tror jag.. och tar helg nu eftersom min hjärna redan har gjort det ändå. 

Vad händer i helgen då? Ingen aning - så skönt! Om det är fint väder imorgon ska jag eventuellt kolla om min sambo vill spela lite sällskapsspel med mig på balkongen. Måste ju passa på medan vi har mammas spel här hemma..
Och ikväll blir det nog bara att softa. Funderar på att eventuellt köra en Simskväll. Jag och pringlesröret alltså. Och tratthunden. Och dampkatten. Och tända ljus. Pojken ska iväg och leka med Jennypenny. 
Nåja, det blir nog görbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0