No life, idag och igår

Kör på no life idag och igår. Visade mig bara utanför lägenheten på hundpissar igår, gjorde mig inte iordning för fem öre och spenderade större delen av dagen med att plugga. Boring. Blir dessvärre samma sak idag - men imorgon är jag ju inne på universitetet hela dagen så då hinner jag ju inte plugga. 

Är så fruktansvärt sugen på att göra en kokbok! Precis så som mamma hade gjort och gav mig när jag fyllde 20. Jag har massa papperlappar liggande i en kökslåda med massa olika recept och jag vill ju ha dom på ett bra ställe. Funderar på att dra med mig min älskling till Ö&B i eftermiddag kanske - vill köpa billiga scrapbookgrejer. 

Hur som helst, igår när det där suget tog över mig var jag ju tvungen att pilla med nåt. Ritade en annan version av tatueringskatten - good cat, bad cat. 

Nu ska jag träna. Pojken ska göra det i eftermiddag men jag gör det nog hellre nu så kan jag laga mat medan han flåsar sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0