Inte stressa eller hur var det nu..

Sitter och har lite pluggpaus. Försöker ta det så lugnt som det bara går idag - verkar som att jag har börjat få eksem av för mycket stress nu också - hals och ögon, och igår kväll märkte jag att ögonen började få utslag igen och idag känns ögonlocken svullna. Magen har varit extra dum den här veckan också och igår kunde jag inte ens njuta av potatisgratängen när vi åt den (!!!), katastrof alltså - min favorit ju..(köpt såklart).
Så idag försöker jag som sagt ta det lugnt. Hur man nu gör det. hö hö. 

Hur som helst så LÄNGTAR jag till onsdag. 
Varför?
Kent släpper ny singel! Wihu. Har lyssnat på dom hela dagen och är fortfarande helt tagen av att jag alltid älskar dom lika mycket och kan lyssna hur mycket som helst. Och på söndag är det en månad kvar tills nya albumet kommer ut. Awesome! Kent är ju så himla bra sommarmusik. Och vintermusik. Och höstmusik.. Och vårmusik.

Och så kan ni väl hålla tummarna med mig för att Lost ska komma idag? Blir faktiskt rätt ledsen om det inte gör det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0