I'm on fire!

Nu, två år senare, ska jag och min kära pojkvän bli av med sambohullet. Idag började vi med ett träningsprogram som håller på i två månader. Vi har ett schema på vad vi ska göra vilken dag osv, och idag skulle vi göra ett fit test. Puew, jobbigt som fasen - kändes som att man skulle spy på riktigt, men det gick ju ändå - och vilken kick! Passade på att ta ut vovven på en promenad och sen göra lite yoga före duschen. Allt detta före klockan ÅTTA. How awesome is that?

Nu har jag alltså precis duschat (och lyckats skära mig massa när jag rakade benen) och gjort en finfin frukost. Känner mig så pigg och ah, on fire! 

Skadar ju inte att det är jättefint väder heller. Ska sätta mig ute på balkongen och plugga där. Hoppas att värmen håller i sig, vill snart kunna ha tunna strumpbyxor så jag kan visa upp mitt fina ben (glömmer ständigt bort vad jag har där).

Så, nu tänkte jag bara lägga upp två bilder och sen lite senare ska jag rekommendera några nya låtar som jag har hittat och lyssnar sönder lite just nu. 


Gröt med kanelstekta äpplen och hackad mandel 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0