FREDAG

Jaha då var det fredag igen då. Ska göra ett sista nyttoryck idag och sen blir det helg. Ikväll ska jag och min älskling ut, och då ska jag göra i ordning mig på bästa möjliga sätt - svinlångsamt, med alla grejer på vardagsrumsbordet, spegel i soffan och tittandes på film under tiden. Typ det bästa som finns. 

Sen ska vi fira två syskon i helgen eftersom Mia fyller på söndag och Daniel fyller på måndag. Morgondagen får börja med ett födelsedagsbesök i karlstad och fortsättas med ett i degerfors. Fun! Känns bra att ha saker att sysselsätta sig med så jag slipper grubbla över måndages tenta som jag liksom inte verkar kunna sluta tjata om (förlåt). 

Nej, nu får det bli en välbehövd dusch och sen ta tag i allt. Känner mig faktiskt fruktansvärt stolt över att jag imorgon har klarat tre veckors insanityträning. Insane var ordet. (Så kan vi låta bli att låtsas om att jag verkligen inte orkade ge allt idag, skyller på motivationsbrist).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0