Det där med hår

Jag har, huur länge som helst, ALLTID plattat eller lockat håret. Nu sen ett tag försöker jag dock låta bli det så mycket som möjligt. Klippte ju av mig håret av en anledning - det var slitet och risigt. Vill inte direkt att det ska bli så igen direkt. 

Jag har ju inte färgat håret på över ett halvår heller. Så nu har jag min naturliga hårfärg också (lika ironiskt som vanligt att jag älskar hårfärgen jag har nu, alltså min naturliga.. och under en väldigt lång tid har jag försökt få den här hårfärgen - var dock inte medveten om att det är min egna. Har regelbundet färgat håret så sjukt länge att jag liksom inte kom ihåg vilken min naturliga hårfärg var riktigt.. Roligt sammanträffande va?) Hur som helst så har jag kommit fram till att mitt hår är ju lite självlockigt, så varför locka med tång? Kan väl bara komma fram till hur jag ska låta håret torka för att det ska forma sig så det går att gå utanför dörren utan att skämmas. 

Nu har jag tagit lite kort på hur det ser ut ofixat. 





Ser väl okej ut eller? Tänk bort mitt ansikte om ni vill.. vet inte riktigt hur jag ska se ut på kort. Hä hä. 

Hejdå en sväng igen nu då. Ut med hund, iväg och handla, mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0