Balkongmakeover

I helgen fixade vi balkongen. Blev lite förvånad faktiskt. Man brukar ju prata mycket, men lite blir gjort, men nu är det verkligen gjort. Bara plisségardiner kvar att fixa nu, men det är ingen brådska än. 

Igår var vi på loppis i Kristinehamn också. Vi skulle kolla om det fanns nåt billigt skrivbord och nån fin fönsterlampa och sånt. Hittade ett ASFINT skrivbord som jag vill vill ha. Kostade dock 750:-, så vi kunde inte köpa det igår. Får vänta tills pengarna klirrar in nästa gång och hoppas hoppas hoppas på att det finns kvar. Sånt där gammalt fint vare. Fyndade i alla fall en jättejättesöt tekanna (har alltid velat ha en), en rolig mugg och en jättesöt lampskärm. 

Nu är det ju måndag igen. Jag har just gjort fit test nummer två i träningsprogrammet och är rätt stolt över att jag har blivit uthålligare på bara två veckor. 

Ska ta mig i kragen och racerplugga och få så mycket som möjligt gjort fram till klockan halv ett typ. Då ska jag äta och sen knata iväg till Emma på födelsedagsfika. Hon fyller ju "systembolagetmyndig" idag! Hurra hurra!

Ska alltså sluta göra onödiga saker på datorn nu, äta upp min mango/vindruvorfrukost och plugga järnet!

Juste, bilder!





spöke där också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0