Åååh fixpepp!!

Jag är så himla sugen på att fixa här i lägenheten nu, nu nu! Men sånt kan man ju tyvärr inte göra bara sådär.. men vi har iaf planer som ska sättas i verket snart. Vi ska nämligen piffa till balkongen lite. 

  • Byta ut heltäckningsmattan mot fint trallgolv
  • Byta ut dom fula persiennerna mot plisségardiner
  • Ta bort dom fula/trasiga gardinerna
  • Måla om utemöblerna
  • Ställa dit massa fina stora växter
  • Jag vill testa att odla tomater i sommar och se om det går/om jag kan
  • Få användning av dom fina krukorna vi har ståendes tomma där ute

Sen har vi ju tänkt fixa lite mer här inne också. Det jag mest vill få gjort är väl att ta bort matbordet i vardagsrummet och ställa hit ett skrivbord till datorn istället och byta ut lite fönsterlampor, dukar och ljusgrejer. 

Sen vill vi ju iofs byta soffa också, men det är en för stor kostnad för att vi ska kunna göra det inom någon snar framtid.. Tyvärr. 

Vill ni se finaste databordet? Finns på ikea. Vi ska väl inte köpa det, men det är ju väldigt fint i alla fall.. Vi ska kolla efter nåt litet fint bord på loppis istället. Ekonomiskt vare!



Och en fin växt vi nog ska ha där ute..

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, jag ska ha hela den där möbelserien sen, nån gång! :$

2012-03-20 @ 18:44:38
URL: http://mhentila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0