Tisdag

Hej hopp. Kom just hem från lite demensvårdsutbildning. Det var intressant, men lååångt.. Eller ja, kändes långt i alla fall.. Gick bättre än jag trodde och hittade en trevlig tjej att prata med hela dagen. Kul med möte med nytt folk sådär! 

Nu är jag med andra ord lite slutkörd i huvudet och funderar på vad jag ska hitta på. Jag ska nog äta yoghurt med banan, passionsfrukt och hallon och läsa lite bok tills huvudet har dött helt och då byta till tvn. Låter bra det. Kanske inte så intressant, men bra ;) 

Är pepp inför vad som komma skall den här veckan också. Imorgon är ännu en utbildningsdag. Får se hur det går, min nya pratkompis ska inte dit samtidigt.. men men. Sen på torsdag ska jag träffa Matilda för första gången på huuur länge som helst och på fredag ska jag baka ananaspaj och chocolate chip cookies. Nom nom. Så har jag till både umgänge med Mia och till lillebrors födelsedagsfirande! Tänk att tanken av att baka kan vara så uppiggande?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0