Pirr i magen

Fick ett infomejl om en av kurserna jag har sökt till hösten. Visserligen valde jag dden kursen på sjätte plats eller nåt.. men ändå. Jag vill verkligen gå alla kurser jag har sökt. Ska bli spännande att se vilka det blir. Tog en kaffepaus i städandet igen nu. Råkade ju skura hela duschen, toan, badrumsgolvet, badrumsväggarna osv.... Hur som helst så är jag strax klar med städningen.. till slut. Disk och dammsugning. Sen kanske jag ska ta och göra mig iordning lite också.. Ska träffa Matilda sen! Förhoppningsvis får jag handlingssällskap också. Är SÅ tråkigt att handla själv och har en känsla av att jag kommer råka handla lite för mycket för att kunna bära hem det utan att få träningsvärk i armarna imorgon... Hö hö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0