Lite ointressanta saker

1. NU har Bobbie vaknat till liv. Vi lyckades sova till klockan tio, gick ut på en snabbpiss och sen ville han bums in och sova i sängen en stund till innan han kunde börja bråka med katten.. Blir intressant att se hur länge han orkar hålla igång. Han brukar behöva en hel vilodag efter att ha busat ordentligt en dag.. och igår kastade vi jättemycket boll med honom så att han blev heeelt slut.. Alltså borde det vara en vilodag idag egentligen.. 

2. Jag brände armen i lördags kväll. Igår kväll verkade det börja läka ordentligt. Det kliar lika hemskt som när en tatuering läker typ.. usch. Ibland kommer man ju dit med handen utan att tänka sig för. Tur att jag inte har lyckats riva upp skorpan, skulle nog göra redigt ont..

3. Har en helt ledig dag idag. Hade först tänkt umgås med någon, men det verkar som att dom flesta jobbar och sånt.. Så jag tar mig en promenad till Nöjes, lämnar tillbaka hyrfilmer och handlar lite på vägen tillbaka tror jag.. Sen har jag lyckats rensa kylen också och fick en hög med disk och sopor typ.. Hur kan det alltid lyckas finnas saker man bara "måste" göra, när man egentligen är helt ledig? 

Min dag verkar alltså bli filmåterlämningspromenad och mathandling. Sen får det väl bli en till promenad fast med hunden eftersom jag inte vill lämna honom utanför affärer själv.. Och så disken och sopor - SEN tänker jag sitta hela resterande tiden av dagen på balkongen med min skönlitterära bok om vädret tillåter.. Låter rätt bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0