Ledigt!

Nu jäklar är det ledigt några dagar. Tentan är gjord och nu slipper jag tänka på studier i mer än TVÅ MÅNADER. Woop woop. Påbörjar dagen med lite Fun. och funderar på om jag ska duscha och försöka få styr på håret eller bara mosa ihop det i nån knut.. Vilka problem.. ;) 

Igår firade vi lite att en tredjedel (!!!) av utbildningen är avklarad med en delas kebabpizza och hyrfilm. Myspys var det, fastän jag enligt rutin somnade efter halva filmen..

Ska slänga ihop en paj sen och försöka att undvika att bränna upp armen mer (om jag inte har berättat det så brände jag upp underarmen sist jag bakade paj, aj aj) och sen ska vi iväg till Mia och Martin!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för pajen, den va jättejättegod!! :$

2012-06-06 @ 19:19:31
URL: http://mhentila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0