Inte sååå bittert

Jo hörni. Igår lyckades min dator bli sönderdampad av nåt virus så jag kan inte använda den såhär lägligt några dagar innan tentan.. Sitter nu här hemma hos mamma och beslagtar hennes dator för att kunna kolla upp det sista som jag hade kvar att kolla upp och så.. Känner att min hjärna är nära kokpunkten nu, men har två dokument kvar att läsa. SUCK. Hoppas verkligen att vi kan ta oss till min bror imorgon så att han kan bota min lilla datorbebis. Behöver den ju liksom lite sådär smått.. Känns dock bättre idag. Igår kväll och imorse kändes det som att jorden skulle gå under, är ju lite stressig inför tentan utan sånt här onödigt.. 

Nåja. Nu ska jag ta tag i dom där texterna som ska läsas så jag kan ta lite helg sen.. Har dock inte bestämt än hur mycket (läs lite) helg jag ska få ta den här veckan..

Kommentarer
Postat av: Karin

Inte roligt :(

2012-06-01 @ 18:48:33
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0