Gratis vardagsnöjen

Hade glömt bort hur sinnessjukt skönt det är att börja dagen med att röra ordentligt på sig. Så mycket mer energi, så mycket bättre humör! 
Kom just in från en PW med hunden i solen. Har inte gjort det på länge, har mer blivit flera korta turer. Blev dock lite dragkamp mellan mig och honom. Jag ville halvspringa, han ville krypa.. eller ligga still.. eller att jag skulle bära honom. Nu är han trött i alla fall. Jag tänkte fortsätta enligt gammal rutin och köra lite yoga före frukost. Sen ska jag smörja in mig med massa solkräm och gå ut och lägga mig på en filt och läsa. Om vädret tillåter.

Igår hade vi myspys här hemma. Vi hade picknick på balkongen. Grillat kött, sallad och majskolvar. Nom nom. Sen lite kortspel på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0