Ett uppehåll

Har inte skrivit något här på några dagar nu. Har inte blivit så bara.. I helgen har hur som helst vi här hemma haft slapparhelg. I lördags var vi i örebro och kikade runt lite på ikea och sånt. Vi ska köpa hem nya sovrummsgardiner, fönsterlampor och sånt i slutet av månaden.. fun! Sen har vi i princip bara varit hemma. Jag köpte tredje säsongen av desperate housewives i örebro och igår hade jag kollat igenom halva... Det var med andra ord det jag gjorde medan älsklingen invigde sin nya dator med massa spel. 

Idag blir det nog ingenting speciellt gjort heller.. Har mått rätt konstigt både igår och idag. Igår var jag bara så himla slutkörd i hela kroppen, men det gick över sen, och idag är jag illamående.. Vilket ju inte direkt är något ovanligt eftersom min kropp har 4 olika lägen, normalläge, illamåendeläge, magontläge och huvudvärksläge. Oftast är dom inte aktiva samtidigt, tur är väl det ;) 

Hur som helst så sitter jag framför tvn och skriver rent alla mina receptlappar som har legat i en kökslåda och tagit plats. Köpte ett bra ämnesblock igår och ska försöka göra en fiffig framsida till det. Så det blir väl det jag aktiverar mig med imorgon. Imorgon ska jag på första utbildningsdagen inför sommarjobbet, spännande! Pendlar mellan att vara sjukt nervös till att vara bara himla exalterad. Men det blir nog asbra det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0