En söndag med onepiece

Idag kör vi softsöndag här. Eller ja, har tentapluggat 09.30-12.30, så helt soft är det ju inte.. Nu sitter Joni och tittar på Austin Powers... vilket inte lockar mig direkt. Har skrivit frågor på allt föreläsningsmaterial nu, som han sen ska förhöra mig på, så jag tar mig nog en liten paus nu medan han tittar på dålig film. Det känns inte alls som att jag har koll på allt inför tentan, men samtidigt så är det sinnessjukt mycket att ha koll på så det går ju liksom inte... Kör fårgor idag, kollar lite allmänt imorgon förmiddag, tar återhämtande eftermiddag... och tja, sen får det gå som det går på tisdag. Om det inte går vägen så har jag hela sommaren att plugga till omtentan.. jej.. men då slipper man ju stressa i alla fall. 

Nej nu blir det lite desperate housewives tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0