En dröm

Inatt drömde jag en rätt konstig grej. På tentor nu för tiden (ja, tentatjat en stund igen) ska man använda sig av en elevkod istället för namn så att det ska rättas rättvist. 
Jag drömde att tentan först och främst skulle hållas på den lilla gräsmattan mittemot konsumparkeringen här vid oss, och när det väl gällde och var en kvart kvar tills start kom jag på att jag hade glömt att kolla upp min kod = panik. Försökte komma in på kau's hemsida via telefonen, men min telefon är ju inte direkt känd för att funka som den ska så det gick ju såklart inte... Sprang in på konsum där dom hade en dator, men inte av detta århundrade typ, så det gick inte att komma ut på internet.. så jag fick inte göra tentan..

Och i en annan del av nån dröm så gjorde jag tentan men visste inte vad protolys var. Jag kan ju säga att jag vet det nu i alla fall.. 

Konstigt det där med drömmar.

Nu har jag hur som helst hämtat mitt schema. Är SÅ pepp på att få jobba lite som omväxling. Men mest av allt vara ledig när jag är ledig. Awesome! Får hoppas på att jobbet passa mig också, annars blir det väl lite småjobbigt.. men om det nu inte skulle göra det så går det ju alltid att tänka PENGAR PENGAR PENGAR och att det blir något att skriva i CVt. Positiva kurt = jag idag! Nu ska jag kolla upp min tentakod, sen gå igenom mina egengjorda frågor på föreläsningsmaterialet igen, sen ta ledigt resten av dagen med tvätten som undantag.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0