Söndag

Och så var det söndag igen. Vilket innebär att imorgon kan jag därmed säga att "på fredag nästa vecka tar jag ledigt". Det innebär även att jag kan sitta uppe länge om jag vill eftersom jag inte börjar förrän klockan två imorgon. Det verkar dessvärre inte betyda att ikväll blir tacokväll eftersom pojken åkte iväg till repan för en stund sen...

Nåja. Nu sitter jag ju i alla fall här i soffan igen, med ansiktsmask på och kan fortsätta på mitt Pretty little liars-maraton. Började lite igår och fortsatte när jag kom hem vid fyra. Har ju lilla älsklingshunden hemma nu också! Han ligger här bredvid mig i soffan och är jättetrött efter att ha svansat efter min kära mamma sen igår. Han hade inte låtit henne gå någonstans alls själv. Fast så brukar det ju i och för sig vara. Han är min lilla svans också.

Nej, nu ska jag fortsätta mitt tvtittande här och försöka komma fram till vad jag ska äta.. Det är ju alltid så sinnessjukt tråkigt att tänka på mat när man är själv hemma. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0