En bra helg

Hej på er. Härifrån får ni höra glada nyheter. På sistone har jag ju känt mig så himla sönderstressad och deppig, men igår spenderade jag kvällen med min fina sambo, utan att bara sitta och glo framför tvn, utan verkligen umgås och jag kände verkligen att det var en helt perfekt kväll. Det känns som längesen jag kunde stanna upp så och verkligen känna mig uppfylld av ett sånt lyckorus. Helt awesome!

Idag har jag extraknäckt lite. Blev hämtad av mamma, som skulle komma hit och gå ut med Bobbie under dagen imorgon, eftersom vi är borta samtidigt, men hon tog med honom direkt nu och ska ha honom där tills imorgon eftermiddag istället. Mindre krångel på så vis, men väldigt tomt här hemma. Har dock insett att jag kan lägga ALLT ansvar på hyllan nu ikväll och har därför bytt om till helt odrägligt omatchande myskläder, tvättat bort sminket och myst ner mig i soffan med täcke och kuddar nu. Känslan av att inte behöva gå ut med hunden i regnet. Lyckorus igen! Kommer dock såklart bli ett kärt återseende imorgon. Chips, ostbågar och godis står på bordet också.
Nu ska jag alltså sitta här och inte lyfta ett finger på hela resten av eftermiddagen/kvällen. Helglyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0