Världens roligaste händelse, typ

Jag glömde ju nämna det som hände igår kväll som var så hysteriskt roligt. Jag låg på badrumsgolvet och skrattade tills jag hade jätteont i magen och knappt kunde andas. 

Okej, såhär var det: 
Jag satt och kissade (nu känns det helt plötsligt som en sån där historia som man kanske inte borde skriva på sin blogg, men det gör jag ändå för jag har inget vett i skallen säger vi) och Bobbie kom in som vanligt och ville pussas, så jag böjde mig ner och lät han slicka ihjäl mitt ansikte lite för han var så söt där han stod på bakbenen och höll i mitt ansikte med framtassarna. 
När jag var klar, reste mig och var på väg att stänga igen toalettlocket och spola lyckades Bobbie på något sätt i racerfart hoppa rakt ner i toalettstolen. Han hann bada bakdelen innan jag fiskade upp honom och därefter fick världens skrattattack, varpå Bobbie gick runt lite förläget i badrummet och lämnade fotspår efter sig, vilket gjorde att jag bara skrattade ännu mer. 

Det är rätt sällan jag verkligen inte kan sluta skratta så därför tycker jag att det är värt att nämnas. Senast det blev så var när min kära pojkvän satte en nylonstrumpa på huvudet. 

Nåja, allting slutade ju bra i alla fall. Bobbie fick en dusch, jag var tvungen att dricka massa vatten för att återhämta mig och sen fortsatte vi titta på scrubs. 


Tyckte att den här fruktansvärt skarpa bilden passade här..

Kommentarer
Postat av: Helena

HAHAHA! Fattar att det måste varit sjukt kul! :D Man borde skratta mycket mer åt sånt där som bara händer egentligen...

2012-01-16 @ 20:17:02
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0