Tröstshopping

Gör det bästa av dagen: håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk, kollar på massamassa one tree hill och nätshoppar lite. Det tycker jag faktiskt att jag är värd en dag som denna!

Beställde 4 filmer och första säsongen av Gilmore girls från cdon. Fick idéen när jag fick en rabattkod i "födelsedagspresent" från cdon. Det är ju massa rea nu så det kostade bara 290:-. Vilket kap va? Har tänkt jättelänge på att vi borde börja köpa filmer oftare. Det blir ju roligare då. 

Nu skulle jag kolla efter nån söt accessoar på H&M:s hemsida och hittade ett halsband som ser ut så som jag har velat ha länge, och några örhängen som är såå gulliga. Blir bara runt 70:- +frakt då, så funderar på att beställa det också, eftersom jag just beställde kursboken till nästa kurs och den blev mycket billigare än väntat. Och så fyller jag ju faktiskt år?! 20 år?!

Såhär ser dom ut. Ska fundera en stund till. Som alla väl vet så är jag väldigt ekonomisk av mig.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0