Sötkatt

Djuren blev lite missnöjda när jag sat i fåtöljen och var tråkigt och bara läste. Dom började därför dampa som bara fasen så att jag skulle bli störd så klart. När mannen kom hem på lunch lugnade dom dock ner sig lite. Det slutade med att katten, som att det vore den normalaste grejen i världen, kom och la sig mitt i boken. "Jag ska bara lägga mig till rätta här, hoppas att det inte stör dig.", kunde jag nästan höra henne säga. Suck. Tur att dom är söta!

Första kapitlet vi ska läsa nu är massa kemi. På engelska. Kändes svårt först, men man vänjer sig ju fort. Kör på att göra en egen ordlista och att göra en egen begreppsförklaring i word sen. Det börjar ju komma tillbaka lite medan man läser, det som man lärde sig i högstadiet och sådär, men det där med kemi är väl inte det minst invecklade i världen så det tar ju sin lilla tid.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0