Överraskningssöndag

Idag har jag och min älskling städat lägenheten och jag har med andra ord stått i mitt fina förkläde fram tills nu ungefär. 

Pojkvännen har förberett nåt firande i min ära idag.. så nu, snart kommer det folk hit tydligen. Ska bli kul att se vad det är han har kokat ihop. Om inte annat så gjorde han ju min dag lite sådär genom att bara ta initiativ till ordentlig städning.. 

Kan inte skriva så mycket mer om det just nu.. eftersom jag inte vet nåt.. he he. Imorgon drar pluggandet igång igen i alla fall. Har haft ångest hela veckan, men nu kanske det börjar lätta lite lite. Har skrivit in slutet av kursens föreläsningar osv. Om jag hinner nu ska jag även lägga upp en plan över hur jag ska plugga. Annars får det bli imorgon. Jag vet en sak i alla fall, ska bli skönt som fasen att träffa Emma! Har inte sett henne sen sista föreläsningstillfället. It's been too long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0