Monday morning

Har tagit mig en lugn måndagsmorgon. Promenerat hunden, ätit frukost framför datorn och fixat lite med csn och kursregistrering. 

Har tänkt mig en rätt soft dag idag. Ska strax plugga, sen yoga, en ordentlig dusch med ansiktsmask och hela alltihop, testa kameran lite mer, plugga lite mer.. eventuellt.

Här om dagen när min familj var här så sa jag till mamma att jag är så sugen på att göra en egen kokbok, eftersom att jag just nu har en kökslåda med massa fula pappersbitar med olika recept på (mamma har hållit på med en "scrapbookreceptbok" ett tag). Så visade det sig ju att hon hade gjort den till mig. Så himla söt! Lägger upp en bild på framsidan i alla fall, och passar även på att lägga upp en bild på fina cupcakeboken och cupcakeklockan. Och en bild på hur jag och Bobbie tvmös igår. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0