Men sömn då?

Hade tänkt sova ut både igår och idag, men båda dagarna vaknade jag rätt tidigt, svintrött och med ont i huvudet... men kunde absolut inte somna om! Gah. 

Nu har i alla fall kissen legat och dregglat i mitt knä ett tag.. Hon kan bli lite överkelig när hon har varit ensam heeela natten. Nu springer hon runt och jamar och har damp också. Hon vill väl ha lite mer uppmärksamhet eller att Bobbie ska komma ut ur sovrummet och leka med henne.. 

Idag kommer mamma och Daniel hit. Jon också tror jag.. Ska bli födelsedagsfirad i efterskott och det var ju därför jag bakade som en tok igår. I hope that they like it!

Nu ska jag försöka få tyst på jamkatten så hon inte väcker älsklingen och så ska jag ta mig en morgonpromenad med Bobbie tror jag.. 

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0