Kursslut!

Idag slutade äntligen kursen som har varit så tung och jobbig. Förvisso vet vi inte ens om vi är godkända på någonting som vi har gjort under kursens gång.. men men. 
Har känt mig rätt apatisk både igår och idag. Igår ville/orkade/hade jag inte lust till att göra någonting. Fick riktigt tvinga mig igenom dom projektarbeten som skulle läsas igenom tills idag. Tänkte att: Herregud varför fortsätter jag frivilligt plugga såhär jäkla mycket hela tiden? Och ville mest lägga mig och dö eller nåt. 
Idag är det väl lite bättre. Kände att det ändå är rätt att plugga när vi väl satt på seminariet.. Sen blev det ju i och för sig väldigt långtråkigt och då försvann hoppet lite igen.. 
Tur att det är ledigt till måndag nu, eller tisdag, beroende på hur man ser det. Tur är väl det. Ska försöka ladda om batterierna lite, men vetefasen om jag har motivation till att göra nåt i helgen. 

Nåja. Blir något muntrare inlägg ikväll eller imorgon hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0