Hurtig start på dagen

Idag hade jag tänkt ta mig en skön sovmorgon, men som vanligt så blir det ju inte som man har tänkt sig. Jag kunde ju inte somna om när älsklingen hade gått till jobbet såklart.. men lika bra att gå upp och dra igång dagen då ju! Bästa starten på dagen är när man bara går upp ur sängen, klär på sig och går ut på långpromenad med hunden. 08.30-09.30 är ultimata promenadtiden när alla har åkt till jobbet och varit ute med hundarna osv så att gatorna är helt tomma. Nu har jag med andra ord varit ute på promenad med Bobbie, nästan mot hans vilja faktiskt. Han var verkligen inte sugen på att gå idag, ville snigla sig fram och att jag skulle ta upp honom.. och så mötte vi ju några fruktade barn också. Inte vovvens favorit. Han försökte dra sig så långt bort från dom som det bara gick.. Det är inte lätt att vara liten.. Nu vill han bara ligga i mitt knä och gosa.. vilket inte går länge till. För nu blir det lite yoga för min del. Sen dusch och frukost. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0