Gråter nästan av lättnad

ÄNTLIGEN kom resultatet på hemtentan!
Lycklig över att vara godkänd, frutrerande att vara några ynka poäng från VG. Men nej, jag har ju bestämt mig för att vara nöjd med att göra så gott jag kan utan att overdo it och att vara nöjd med G, vilket ju på universitetsnivå är rätt awesome faktiskt. 

Eftersom det har tagit så sjukt lång tid att få tillbaka den så har man ju hunnit inbilla sig att det skulle ha gått hur dåligt som helst, så nu är jag rätt nära att gråta av lättnad känner jag. FY. Den där väntan är så hemsk. Nu är jag i alla fall stolt över mig själv, klapp på axeln. 

Nu ska jag ta mig samman och börja läsa kapitlet som ska vara läst inför imorgon. Kursintroduktion!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0