Garderobstäd

Efter att ha städat ur min garderob har jag insett att:

  1. Jag inte har insett att jag har så pass mycket kläder förrän nu typ
  2. Jag har runt 25 linnen
  3. Jag brukar klaga över att jag inte har någon kofta att ha på mig, men jag har 8 st
  4. Det känns som att jag har noll par skor, men att jag faktiskt har rätt många att välja mellan, och skorna i garderoben är ju faktiskt inte dom enda jag har
  5. Det alltid är likadant när man kollar igenom alla kläder, man tänker "ah, den där har jag inte haft på mig länge, den måste jag använda någon dag", och sen kommer den där dagen ju..aldrig. Eller så är det några plagg som man vet att man aldrig någonsin kommer ha på sig, men dom måste ändå finnas i garderoben IFALL ATT.
Gillar ni att rensa? Jag tycker att det är rätt kul och avkopplande. Vill gärna rensa ur byrån i hallen.. vilket blir svårt för att det är en himla röra av både mina och Jonis grejer, så jag vet ju liksom inte vad som ska stanna och vad som ska åka. Och så är jag sugen på att rensa hans byrå med kläder.. och hand lilla garderob med kläder.. men det blir ju ännu svårare, för där är det ju.. tja.. bara hans kläder chockerande nog. Så det går ju inte. 

Hur som helst så har jag tagit lite kort medan hela garderoben låg på sängen osv. Enjoy, eller nåt..










(ignorera dom smutsiga gummistövlarna.. har inte orkat rengöra dom..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0