Dag 2: en kväll du aldrig kommer glömma

Dag 1: Facebook profilbild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.

En kväll jag aldrig kommer glömma är första kvällen jag och min kära pojkvän umgicks, eller ja, det är ju egentligen en hel dag. Han skulle hämta mig efter skolan så skulle vi åka in till örebro och jag var så himla nervös och sådär uppspelt och fnittrig som bara en tjej kan vara. Mina kompisar tyckte att det var så himla spännande att vi skulle träffas, och när vi väl gjorde det blev det ju bara bättre och bättre. Vi satte oss på ett fik och satt där jättelänge och när vi väl åkte hem åkte vi till hans replokal och så skulle han försöka lära mig att spela lite trummor. När han till slut skjutsade hem mig kunde jag verkligen inte förstå att dagen var slut (och det var inte så sent än, så dagen var ju faktiskt inte slut), så när jag satt där i mitt rum så smsade jag honom och frågade om han inte kunde hämta mig igen. Sagt och gjort, så tittade vi på film hemma hos honom innan det var dags för mig att åka hem igen. Jag kommer inte ihåg på rakt arm vad vi tittade på, men jag kommer ihåg att jag tyckte att det var så himla perfekt. Hela dagen var helt perfekt. 

Det var snart två och ett halvt år sen, och vi har inte varit ifrån varandra mycket alls sen dess. Tänk att en sån fin dag kan vara bara början på ett helt amazing förhållande med lägenhet, katt, hund - ett liv helt enkelt. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Helena

Naaaww! :D

2012-01-25 @ 20:03:34
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0