Blä

20 år idag då. Alla gratulationer gör mig bara bitter. Pojkvännen har blivit magsjuk, vilket han ju inte kan rå för.. och jag tycker jättesynd om honom som är sjuk. Ändå kan jag inte låta bli att vara bitter och tycka lite synd om mig själv. Det är ju 20 som är den stora roliga siffran utöver 18, och jag kan inte göra någonting idag. Kommer väl förmodligen bli sjuk jag med..

Sitter just nu och funderar på om det skulle minska risken av att bli sjuk om jag redan sen imorse hade suttit ute på balkongen i friska luften. Välklädd och så naturligtvis. Kanske hade dragit på mig lunginflammation, men sluppit magsjukan, eller fått båda? Är så sjukt rädd för att spy ju. Får panik bara jag tänker på det och blir spyfärdig själv av att höra någon göra det.. 

Dumma vinter. Hellre sommar och massa äckligai insekter än vinter och vinterkräksjuka. 

Hur som helst så ska jag sluta gnälla nu, gå och göra vätskeåtersättningsgrej till min älskling (har googlat lite huskurer) och hoppas på att han blir frisk snart och att jag inte blir sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0