Wild and crazy

Eller?

Igår kom ju Sandra och Mia hit och jag måste säga att det var ju himlans trevligt. Vi hade på lite tv i bakgrunden, hade massa gott tilltugg, och spelade två sällskapsspel. Skönt att göra nåt mitt i veckan också. 
Vid tolv eller nåt så åkte Sandra hem, eftersom hon ju ville vara pigg nog för att köra, och då gick älsklingen och la sig, så det slutade med att jag och Mia satt och babblade till framåt två nån gång. Hon skulle ju sova här. Myspys hela kvällen ju! 

Vad som inte är så mysigt är ju att jag har varit förkyld ett tag nu och den här veckan har det varit lite värre än förra veckan, och imorse när jag tittade mig i spegeln så insåg jag att mina ögon är svullna, det ena lite mer än det andra. Det är ju faktiskt inte så jättetrevligt. Ska strunta i att sminka mig och hålla mig inomhus (det är ju regnmysväder så då ska man ju vara inomhus, tycker till och med Bobbie faktiskt) och hoppas på att det lägger sig lite tills imorgon. Ska ju ändå plugga större delen av dagen idag har jag tänkt mig.

Imorgon ska jag göra få träffa Matildas lilla kissebebis också som hon ska hämta hem idag! Myspys. Tar nog en sväng på bokrean efter, eller före det också. Hade egentligen tänkt ta det idag, men ah.. Vi får se hur det blir med det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0