Tröjan du hatar

Fredag igen nu då. Veckorna går så fort så fort. Snart är det sommar. Igår mejlade jag runt massa om sommarjobb. Ska ringa runt nästa vecka och se om dom har fått tillfälle att kolla CV:t osv. 

Har kommit fram till en sak också. Att min mage har ju fasen inte krånglat så jättemycket. Katarren har övergått till huvudvärk igen. Hurra, eller? Det är rätt komiskt bara.. Periodvis får jag huvudvärk typ jämt och när dom perioderna går över är det magen som gör ont istället.

Hur som helst ska jag nog ta tag i att städa lite smått snart. Lämnar nog plugget till söndag.. Laatvarning. Hoppas på någon form av kontakt med min lillebror snart också. Hade tänkt gå dit när han har slutat skolan och passa på att umgås lite med honom. Då får ju Bobbie och jag långpromenad på köpet också. 

Har börjat lyssna sönder en låt också (eller ja, förra veckan), Tröjan du hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0