Tisdagsmys

Idag har varit en bra dag. En föreläsning på förmiddagen och sen ett besök på ett inte så himla roligt museum.. vilket var ett måste eftersom vi ska ha tittat på det innan ett seminarium om några veckor. Sen blev det en promenad genom stan till busstation med Sandra. Under promenadens gång, väntan på bussen och resan hem så gick våra munnar i ett.. Det var trevligt att få prata ordentligt med någon man inte är van att prata ordentligt med (och med ordentligt menar jag mycket). 

På vägen hem började jag dock på huvudvärk. Hatar mens. Speciellt eftersom jag det senaste halvåret har börjat må jättedåligt på ett eller annat sätt under mensen - vilket jag oftast har sluppit förut. Too much information kanske? Äh. Jag är i alla fall huvudvärkig och på väg att bli lite halvdeppig, och pojkvännen är iväg och packar upp grejer i repan. Fast när han kommer hem blir det tisdagsfett med pizza och smaka en ny chipssort - för det är tillåtet när man har dum äckelmens, så det så! 

Nu ska jag strunta i att plugga (wild and crazy) och bara fortsätta titta på Gilmore girls tills partyt kommer hem hit (och med party menar jag älskling + pizza + chips - såklart). Sen ska vi titta på Top model och Projekt runway. Älskar att min andra hälft faktiskt tittar på det med mig fastän det inte direkt är det roligaste han vet. Kärlek vet ni!

Å ja juste, ska tvinga Bobbie att gosa jättemycket nu också.  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0