Superman

Den här helgen ville jag göra något bara för mig. Nåt pyssligt och mysigt och avkopplande. Behövde verkligen det, slippa låta hjärnan gå i hundra hela tiden. 

Men men, what to do then? Jo, det blev att sy en stålmannendräkt till Bobbie. Random? Ja. Roligt? Ja. Nu är själva dräkten klar. Det var väldigt svårt att få ihop det bra mellan framdelen och bakdelen... sprättade ett antal gånger och till slut fick det vara.. Nu har jag precis tagit en paus från att sy på S-märket på manteln. Bobbie är så himla söt i kläder. Han gillar inte direkt när man sätter på dom, men när han väl har på sig dom blir han så glad och stolt (tills det blir jobbigt igen) över att man tycker att han är så fin. 

Vad ska vi ha den till då? Tja.. inget. Haha! Gjorde det för min skull ju, men det kan ju vara roligt att ha vid något speciellt tillfälle. 



Kommentarer
Postat av: Sanna

haha fan vad sött!

2012-02-24 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0