Sömnbrist och kattjam

Idag är det alla hjärtans dag. Inte så stor grej, men jag och älsklingen ska i alla fall äta lite lyxmat och mysa. 

Katten går runt och jamar extra mycket (som vanligt eller?) så det känns som att hon börjar löpa ordentligt när som helst.. å andra sidan känns det som det väldigt ofta. 

Jag, som aldrig har problem med att somna och som alltid sover jättebra har sovit jättedåligt inatt. Vet inte riktigt hur få ynka timmars sömn jag fick, men huvudet är lite segare än vanligt. 

Nu ska jag göra mig redo för att gå hemifrån. Vi får skjuts till Karlstad och jag har planer på att plugga på vägen in. Känns dessvärre som att jag kommer somna då.. 

Ha en bra alla hjärtans dag alla, hoppas att ni har någon fin att spendera den med!

Kommentarer
Postat av: Karin

Passa på att boka tid o sterilisera henne när ni kastrerar bobbiebus så blir hon lugnare. Ska sterilisera skorpan nu i februari :) kram på alla hjärtans dag! <3

2012-02-14 @ 13:39:22
URL: http://www.karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0