Seg eftermiddag

Idag känns det som jag har TUSEN saker att göra, och det är ju sant för att jag har TUSEN saker jag borde göra.. men aldrig kommer att hinna. Pojkvännen kommer ju hem från jobbet om 40-50 minuter ungefär och då ska vi handla, han ska fixa finfin mat och sen ska vi ju mysa - och jag håller hårt på att man inte ska plugga och anstränga hjärnan för mycket på kvällen. Brukar vanligtvis ha 17, 18 som tidsgräns. Man kan ju inte ha fräscht minne hela dagen och till slut sviker ju koncentrationsförmågan. 

Hur som helst, nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och klimatboken bredvid mig. Är sjukt trött så kan nog inte koncentrera mig mycket längre än tills pojken kommer hem ändå. 

Och nu kom jag ju att tänka på att jag skriver ointressantaste inläggen någonsin idag typ (och annars också, he he), men jag har inget annat att skriva direkt. Gillar inte när det finns så mycket man borde hinna göra för det är alltid då jag får total black out och inte kan göra ett dugg istället. Not gonna happen nu har jag bestämt. Plugg i dryga 40 minuter och sen sambomys. Punkt slut!

Kanske skriver något aningen mer intressant imorgon. Eller inte. Vi får la se. 

Måste först bara hylla vår kursbok lite. Den tar sjukt lång tid att läsa (om man nu antecknar under tiden, och slår upp ord osv), men den är så himla intressant. Läser just nu ett kapitel om biologisk mångfald och det är såå skönt att känna att det verkligen är kul att läsa, och att man kanske har hamnat rätt ändå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0