Last night

Igår umgicks jag med Matilda och Sanna på kvällen som sagt. Vi kom på att "hallå vi ska göra massa random och jättekonstiga saker". Blev väl dock inte så mycket som vi hade tänkt oss från början, mest för att det var svinkallt ute. 

Det mest nämndvärda med kvällen var ju i alla fall att vi åkte till maxi, köpte "färdkost" (vi hade ju tänkt åka nånstans men det blev liksom inte av), och satt i bilen på mc donalds parkering och fikade. Random? Ja. Matildas mamma ringde precis när vi hade stannat på parkeringen och när Matilda förklarade vad hon gjorde så förstod hennes mamma inte riiiktigt varför. Det var kul.

Har några bilder att bjuda på. Dom kommer sist som vanligt. 

Ikväll ska jag och min kära sambo åka och handla lite. Vi behöver inte så värst mycket matsaker, men jag är fast besluten att jag ska köpa typ tusen ton chips och vältra mig i sen. Jag är sinnessjukt sugen på chips och har fram tills nu från imorse suttit med alla olika ämnescykler, så nu har jag sammanlagt 4 fina "teckningar" och sammanfattat klart det jag har läst hittills (sammanfattningen blir inte en så jättebra sammanfattning för att jag tycker att allt är lika viktigt, så det kommer väl mer bli.. tja, typ en bok). Det sista nyttiga jag tänker genomföra idag är väl att städa toaletten - nöjet med att ha en svart katt som älskar att hänga i badrummet (ja toalettstolen är ju rolig, helst att köra ner hela huvudet i, och handfatet och duschen ska vi inte ens nämna.. det är ju helt hysteriskt roliga platser att vara på och leka, sova, you name it)

Det låter väl bra? 


"Se glad/pepp/nånting ut", sa sanna (kommer inte ihåg vad). Blev väl mest retarded..
Matilda blev mobbad och fick inte gå med oss..
Juice/festis, mackor, creme cheese, risifrutti/yoghurt, och ja juste, glass måste man ju ha också när det är 15 minus ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0