Hejdå helg

Jaha då var det söndag igen då. 

Lördagen bestod av en skogstripp och sen melodifestivalmys och så gick vi och la oss rätt tidigt (halv tolv). Skogstrippen blev inte riktigt som väntat, men väldigt mysig ändå. Vi hamnade på en skogsväg och letade efter nån bra grillplats men hittade liksom ingen. Så resultatet blev att vi åkte runt och letade i typ en och en halv timme, och till slut gav vi upp och åkte till gamla hederliga sveafallen - så till slut fick vi vår grillade korv! (Och som vanligt glömde jag kameran hemma, DAMN)

Idag vaknade vi tidigt. Så nu har jag redan pluggat i nästan två timmar, rensat badrummet på massa skit jag har samlat på mig.. (blev lite chockad när jag insåg hur MYCKET saker jag har i badrummet och hur LITE saker Joni har där, eh.. hö hö) Nu har jag just gjort mig i ordning lite också. Tänkte passa på att rensa lite i bokhyllan också medan jag ändå är igång. 
Har ju hunnit läsa lite skönlitterärt också. Är helt kär i boken (2033). Jag fullkomligt älskar när bokstorys är nästan löjligt genomtänkta och består av en helt annan värld. 

Älsklingen är just nu iväg och tvättar bil. Hoppas på att vi kan ta en promenad sen och köpa GLASS. Är jättesugen på att äta glass som inte kommer ur en burk... Får se, kanske hittar nånstans att låta Bobbie jaha lite boll också. Hur som helst, en söndag full av möjligheter! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0