Heeemsk mardröm!!

Åh jag vaknade precis av en hemsk hemsk mardröm (och av att Bobbie vill ut och kissa, men jag måste bara skriva jättefort först).

Jag drömde en jättekonstig dröm, men själva grejen som var så hemsk var att vi verkade ha hittat Bobbie övergiven nånstans.. för två år sen då, då när vi köpte honom.. Så vi hade haft honom så pass länge och så helt plötsligt dök den ursprungliga ägaren upp och Bobbie blev jätteglad av att se honom och vice versa. Och så var det typ så att vi enligt lag inte hade rätt att ha kvar honom då eller nåt.. så jag vaknade när jag satt i en bil på väg till den där gubben.. med Bobbie och alla hans saker. USCH. Nu tänker jag krama hårt på min bebis hela dagen. Så ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0