Ett litet glädjeskutt

Man ska ju suga åt sig alla glada ögonblick i livet och hålla hårt i dom istället för dom dåliga. Just nu sitter jag här vid vardagsrumsbordet och Bobbie sitter på soffryggstödet bakom mig och sniffar mig i örat och myser lite. Vi var nyss ute på promenad och jag testade att ha på honom den lite justerade hoodien. Och vet ni vad? Den passade perfekt! Ändringarna på underdelen var också bra, vilket var väldigt svårt att fixa (som sagt så hamnade ju nästan allt kiss inuti tröjan förut).. Men men, som tur var blev ändringarna lyckade (sen kan vi ju ignorera att jag sydde underdelen för hand och det ser hemskt ut.. men vem kollar där? ingen hoppas jag..)

Nu bär det strax av mot universitetet för veckans sista schemalagda dag så nu är det dags att borsta tänder och sånt. Happy day! Ska suga åt mig varenda liten glad sekund idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0