Bra veckostart

Katten är på väg att börja löpa här tror jag. Hon går runt och skriker mer än vanligt och har fått för sig konstiga saker, som till exempel att hon vill upp på hatthyllan.. så hon försöker klänga sig upp dit genom att klättra på jackorna.. Suck. Men hon är ju söt ändå som tur är. 

Idag har jag bara hunnit med massa nyttiga saker hittills. Varit på cirka timmespromenad med Bobbie, yogat ungefär lika länge (och en annan sak katten har fått för sig är att hon ska leka med mitt hår och ansikte under tiden så att jag ska bli så störd som möjligt), och så har jag gjort en lite ovanlig frukost, men åh så god. Har slagit till på stort och tagit fram kameran till och med. Lägger upp bilder på min fina frukost och sen ska jag plugga ett tag innan jag ska ta tag i disken och sånt här. 



Stekt äpple i kanel och pyttepyttelite olja och hackad sötmandel på det, vindruvor bredvid och så kokt ägg och kanelte.. Äppelpaj utan allt det där onyttiga till frukost. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0