Vilodag

Ligger i soffan med datorn i knät och NJUTER av att vara ledig efter en intensiv helg på jobbet. Igår eftermiddag kände jag verkligen att lite ledighet verkligen behövdes. Det är ju ändå rätt många timmar som mosas in när man jobbar helg.

Nu har jag, för första gången på sjukt länge, just kollat runt på lite bloggar. Mysigt. Väntar på att sambon ska vakna så att vi kan åka och handla. Vill ha färskt bröd till frukost! Och så vill jag köpa "mellanmåls"saker som typ risifrutti och massa frukt och sånt där - min mage har blivit plågsam igen så det är nog rätt behövligt att ha hemma lite smått och gott att lugna ner den med.

Igår slängde jag ihop en äppelpaj och tog en snabbdusch efter jobbet, sen åkte vi till mamma - med pajen rakt ur ugnen. Sånna där spontana grejer är ju guld värda.

Nej. nu ska jag fortsätta ligga och göra ingenting speciellt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0