Typiskt

Får typ konstant mejl från hemsidan jag köper smink från om att det är massa erbjudanden. Just nu är det 30 % rabatt på ALLT. Och såklart är det sminket jag brukar lagra upp med därifrån slut i lager.. och rabatten slutar gälla om 23 min, så jag kan inte passa på som jag kanske möjligtvis hade tänkt..

Varför beställer jag från just den sidan då? Jo, (tror jag har nämnt det förut) jag har alltid velat ha mineralsmink, men det är ju sjukt dyrt överallt i sminkaffärer och sånt. På den här sidan finns det mycket mineralsmink. Foundation och liknande är i puderform och i små förpackningar för att det inte ska hinna bli dåligt - och det är billigt. En foundation kostar tex 56:- och räcker rätt länge. Det känns inte att man har smink när man har det och det är ju ett stort plus att veta att det inte är massa skit i det!

Alltså. Blev ett reklaminlägg känns det som... men tänkte bara upplysa om att det här är det bästa stället att köpa smink på som jag någonsin har varit med om. Det är himmelskt att sitta och titta runt där, och det bästa är att man kan köpa på sig MASSOR eftersom det är så billigt. Kan ju även nämna att "standarssminket" är ännu billigare än mineralsminket.

http://www.eyeslipsface.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0