Typiskt

Ska på bröllop imorgon och allt verkar krångla. Idag vaknade jag med både igentäppt hals och näsa, rinniga ögon och så känns det som att en elefant står på mina bihålor. Plus att jag är rätt snurrig. MEN.. ögontvätt = ögonen relativt åtgärdade, nässpray = näsan åtgärdad, te = halsen förhoppningsvis åtgärdad, och frukost = snurrigheten förhoppningsvis åtgärdad. Kvarstår gör då.. elefanten. Någon som vill skrämma bort den tro? 

Ja juste, jag lyckades bränna armen på vattenkokaren nyss också. Dumb ass. Aj. 

Men humöret är ju faktiskt inte så pjåkigt ändå. Ska få i mig frukost och sen försöka få något plugg gjort i några timmar, sen tror jag att jag kan ta helgen faktiskt. Sweet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0