Tjusningen i att ha hund

Älskar när jag vaknar av att vovven vill ut, eller att kissen vill att jag ska upp, går raka vägen upp, slänger på mig random pyjamaskläder och tofflor och går ut med hunden... och självklart träffar man ju på grannar vid just dom tillfällena!
Men dom kanske får sig ett gott skratt över håret som står åt alla håll, att jag gnuggar mig nyvaket i ögonen och inte har en gnutta smink på mig.. eller ens bh...

.... men å andra sidan orkar jag ju inte anstränga mig mer för att bara gå ut på morgonpissen, om det inte är så att jag ska ta en ordentlig morgonpromenad. Då har jag faktiskt på mig riktiga kläder. Fast å andra sidan är inte det heller mer ansträngt än så.

Nåja. Vet inte riktigt vart jag ville komma med det... att man inte jämt kan vara på topp?

Nu ska jag äta mango, banan, nektarin och yoghurt till frukost och sen ta ut vovven på den där promenaden han inte fick nu. (Har jag nämnt att jag har vänt på dygnet?! Vaknar halv elva VARJE dag. Normalt sett kan jag inte sova längre än till typ nio om jag har tur..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0