Spännande

Blev lite... ja, vet inte vad, nyss. En uppgift som ska in 14 September går ut på att ha varit på en föreläsning och skriva en artikel utifrån det, men hallå... hur lätt är det att hitta offentliga föreläsningar då?! Inte så jätte, visar det sig..
Har hur som helst hittat ett på Örebro universitet nu som faktiskt verkar riktigt intressant. Handlar om de ekologiska konsekvenserna av vår matkonsumtion och konsumtionens egentliga pris. Kan lätt offra 1,5 timme på det. Ska bara försöka ragga med mig någon som frivilligt går på föreläsning..

Idag väntar tvätt. Och politik. Ska våffla mitt hår också, eller vad man säger. Försöker bestämma mig för hur jag ska ha håret på lördagens bröllop. Lockade håret igår för att se hur det ser ut. Har inte gjort något med håret på månadeeer...Nu är det ju liksom..långt. 

Skulle det duga?




Kommentarer
Postat av: Helena

När är föreläsningen i örebro? Jag kanske kan hänga med.

Svar: Åh, jag funderade på om jag skulle fråga dig eller inte.. Blir ju en himla bit för dig att åka.. :( men vill ju jättegärna ha sällskap! 17.30-19.00 är den.
jossworld.blogg.se

2012-08-30 @ 20:59:54
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0