Pluggpaus med räkningar

Tar en paus i plugget och hoppas på att nordeas sida håller så pass länge att jag kan betala räkningar. Den verkar inte vara så stabil idag. Väldigt seg om inte annat, men det ska väl gå. Skönt att få både ordentlig lön och studiebidrag idag. Då gör det inte så mycket att jag har behövt lägga ut rätt mycket pengar på massa kurslitteratur.
Har hur som helst kommit igång nu. Det man ska ha läst inom journalistiken tills på fredag har jag som tur är redan läst en gång för skojs skull i sommar, så jag behöver bara ögna igenom lite. Skönt! Snart ska jag börja skriva på övningsnotisen som ska in på fredag också, sen kan jag fokusera på Europahistoria. Living the dream! Eller? Var mestadels seriös läskigt nog, eller turligt nog?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0