Oh happy day

Alltså. Man får ju ups and downs, och jag tror att jag hade en down-period under andra hälften av arbetsperioden under sommaren. Stannade liksom upp igår och tänkte på hur glad och bara helt tillfreds jag har känt mig nu under största delen av ledigheten. Helgen har varit helt perfekt och det är ju så himla underbart att känna sig så himla på topp! Ser fram emot att börja plugga imorgon och har bestämt att jag absolut inte ska börja redan idag. Idag är sista lediga dagen och jag ska sluta göra allt hundra år i förväg och stressa då bara för att slippa allt senare. Man hinner ju ändå, så istället för att börja läsa sånt så ska jag ta mig en kopp kaffe och frukostmacka på balkongen med metro 2034 och bara njuta! Enough med det där att bara tänka framåt hela tiden. Dags att bli livsnjutare på riktigt!! Återkommer väl om hur det går.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0